nuffnang

6 Jan 2013

microwave yang boleh membunuh.heh

i masak maggi ! 


hi.
saya suka makan maggi. hari-hari saya makan maggi. genap sebulan atau lebih mungkin rambut saya tinggal sedikit jika hobi saya ini terus berkekalan. jangang pernah cuba salahkan leukimia jika rambut gugur. asyik2 rambut gugur je sedikit mesti salahkan leukimia. kesian leukimia. insan yang tak berdosa .heh.

habis sapa aku nak salahkan kalau lagu nie jadiknya?
eh tak sabar pulak piah nie.
sabar piah oi. tengok tuh rambut nak gugur dah tuh piah. 

sila salahkan microwave yer tuan puan ,adik beradik sekalian semua. haa

aik dah bakpe nak salahkan microwave yer pulak ?

cuba anda berpikir sejenak... ting toong tinnnnggg

anda masak maggi mengunakan apa ?

dengan bangga nya  kak peah kita jawab "MICROWAVE LER"
buat apa tak guna jika pihak kolej bagi kemudahan itu.

tiba-tiba ada mencelah. eh saya guna air paneh pun buleh masek magghii kak leena?

dussss !! sebijik kasut melayang ke muka budak  inocennt tuh.*kak piah ler punya kerja. pantang katanya jika ada orang tak menggunakan kesempatan dah kemudahan yang ada nie.

contoh ?

masak magghi menggunakan MICROWAVE!

hidup microwave...!!!

tetapi ?!!

haish ada jugak tapinya "kata kak piah . 

ko nak makan kasut ke leena oi. 
nampakyer kak piah kita tak menyabar orang yer. patut ler sorang pom tak nak dekat.

eh ehehe

okeh ,apa yang i nak ceghita kat awak-awak nie yang tupperware i dah bengkak bengok akibat ular sakit perut tak masuk jamban. heh. 
jagalah hang incik microoowavee .hari nie hari hang takpe esok lusa hari i plak. huwaaa.. tuprerware biru kuuu

ini semua akibat microwave yang sekarang ini belum diketahui motif nya terhadap i.

jadi i nak dah buat bancian *bukan bencian, setelah dikaji selidik oleh pakar2 pembuat dan peminat maggi tersebut.persoalannya?

-adakah microwave itu mempunyai dendam terhadap saya sehinnga menyebabkan bekas tuperware saya tidak ke bentuk asal nya?

-adakah microwave mempunyai perasaan iri hati kepada saya kerana selalu makan maggi?

- dan yang terakhirnya, adakah saya pernah cuba merampas awek microwave sehingga dia membuat perlakuan sedemikian?

kenapa????


huh

2 comments:

Michelle Hopell said...

HAHAH lawak je citer ang ni leena xD
ehh kite pong suke mkn manggi. heee

Elina Leena said...

michelle hopell: haa kita geng !